てぃーだブログ › DonDalla亭 › ラストでした!ありがとう!

2012年10月03日

ラストでした!ありがとう!

横浜から月曜日に戻りました。最後のトライアソロンとなりました…かも…でもJTU様、セレスポ様本当に長い間お世話になりました。本当に楽しかったです。いろんな経験ができ、いろんな方々とお会いができすばらしい経験ができました。またなんらかのかたちで今度は皆さんとご一緒できたらさいこうです。よろしくお願いします。
2012年横浜ワールドトライアソロンシリーズスタッフです。ありがとう!!
Well, just got back from Yokohama. Last gig here in Japan. I wanted to take this time to thank all the friends and work offices that gave me the opportunity to travel and be part of the greatest team that supported the triathlon here in Japan. Thank you so much for your support and thanks for the great times.
Here's a photo of the team and my last gig.

ラストでした!ありがとう!




Posted by Don at 12:29│Comments(0)
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。